خرید دیوان حافظ نفیس

خرید دیوان حافظ نفیس
کمتر خانه ای را در ایران می توان پیدا کرد که دیوان حافظ در آنجا نباشد. غزلیات حافظ که نه تنها در کشور خودمان بلکه در تمام دنیا مشهور است. هر ساله چندین هزار از این دیوان چاپ و در دسترس عموم قرار می گیرد. این شاعر پر آوازه ایرانی بیش از چند صد شعر زیبای فارسی را در قالب غزل و ... سروده است. کتاب و دیوان حافظ موجود در همه کتابخانه ها دارای شهرتی باورنکردنی است. تا جایی که در هر خانه ای می توانیم نمونه ای از این کتاب را مشاهده نماییم.

 شما می توانید برای خرید دیوان حافظ نفیس برای هدیه خاص اقدام نمایید و آن را به عزیزان خود تقدیم کنید. این یادگاری میتواند بهترین نمونه هدیه موجود باشد. در این مقاله از انتشارات پیام مهر عدالت  سعی داریم در خصوص خرید انواع دیوان های موجود از حافظ صحبت کنیم. همچنین به حافظ خوانی صحیح نیز اشاراتی خواهیم نمود. 
 

کتاب هایی که باید در خانه داشته باشید

کتاب هایی که باید در خانه داشته باشید
خواندن کتاب‌هایی که تمام دنیا آن‌ها را ستایش کرده‌اند بدون شک تجربه خوبی خواهد بود. مطالعه و کتابخوانی یکی از بهترین عاداتی است که هر فرد می‌تواند در زندگی داشته باشد. به همین علت هم ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله از سایت مهرگیفت، تعدادی از برترین کتاب هایی را که باید در خانه داشته باشید را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشد.
 
 

شاعران ایرانی معروف با اشعار فارسی

شاعران ایرانی معروف با اشعار فارسی
در میان جوامع مختلف، ایران یکی از کشورهای دارای تمدن کهن و فرهنگ غنی است. وجود شاعران و ادیبان مختلف در طول دوره های تاریخی، گواه بر این موضوع است. ایران دارای نژادهای قومی مختلف است که هر کدام نیز به زبان های محلی خود شعرهای غنی و پرباری دارند. یکی از این شاعران شهریار است که به زبان ترکی و هم به زبان فارسی شعر سروده است. اما در این مقاله می خواهیم ورای شاعران ایرانی معاصر، به چندین سده قبل برگردیم و با شاعرهای مختلف و کتاب آنان آشنا شویم.

اگر به شعر و ادبیات فارسی علاقه مند هستید می توانید بهترین کتاب های شعر را از انتشارات پیام مهر عدالت تهیه کنید
چاپ یادبود بر روی قرآن و مفاتیح
بسته 5جلدی
شعار فروش
تخفیف عمده 50درصد
پشتیبانی و مشاوره
سلام ! برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.