خرید دیوان حافظ نفیس

خرید دیوان حافظ نفیس
کمتر خانه ای را در ایران می توان پیدا کرد که دیوان حافظ در آنجا نباشد. غزلیات حافظ که نه تنها در کشور خودمان بلکه در تمام دنیا مشهور است. هر ساله چندین هزار از این دیوان چاپ و در دسترس عموم قرار می گیرد. این شاعر پر آوازه ایرانی بیش از چند صد شعر زیبای فارسی را در قالب غزل و ... سروده است. کتاب و دیوان حافظ موجود در همه کتابخانه ها دارای شهرتی باورنکردنی است. تا جایی که در هر خانه ای می توانیم نمونه ای از این کتاب را مشاهده نماییم.

 شما می توانید برای خرید دیوان حافظ نفیس برای هدیه خاص اقدام نمایید و آن را به عزیزان خود تقدیم کنید. این یادگاری میتواند بهترین نمونه هدیه موجود باشد. در این مقاله از انتشارات پیام مهر عدالت  سعی داریم در خصوص خرید انواع دیوان های موجود از حافظ صحبت کنیم. همچنین به حافظ خوانی صحیح نیز اشاراتی خواهیم نمود. 
 

دوست دارید مراحل چاپ کتاب را بدانید؟!

دوست دارید مراحل چاپ کتاب را بدانید؟!
اگر شما هم به چاپ و ترجمه کتاب فکر کرده اید احتمالا ورود به این عرصه برایتان پیچیده  آمده است؛ اما آیا به همان اندازه که فکرش را میکند مراحل چاپ کتاب سخت و دشوار است؟ فرض کنید شما یک نویسنده هستید و میخواهید کتابتان را چاپ و در دسترس عموم قرار دهید برای چاپ یک کتاب چه مراحلی باید طی شود؟ در این مطلب از سایت مهرگیفت به این سوال پاسخ خواهیم داد. شما به عنوان یک نویسنده اگر پیش از نوشتن کتاب ازمراحل چاپ کتاب آگاهی کاملی داشته باشد و با یک ناشر مناسب برای طی این مراحل قرارداد ببنید دیگر نیازی به نگرانی نخواهد بود.
 

تفاوت چاپ های مختلف شاهنامه

تفاوت چاپ های مختلف شاهنامه
خواندن بیتهایی از شاهنامه، رشد یافتن در جغرافیای ایران، سپری شدن سالهای مدرسه و شنیدن حکایت‌های معروف شاهنامه، همه گواهی است بر اینکه فردوسی برای ما ایرانیان نامی آشنا دارد. شاهنامه حاصل نزدیک به سی سال از عمرِ ابوالقاسم فردوسی است و از این رو هموراه مورد توجه کاتبان قرار داشته و موجب خلق نفیس ترین نسخ خطی شده است. در این مطلب از سایت مهرگیف به بررسی تفاوت چاپ های مختلف شاهنامه خواهیم پرداخت. پس در ادامه با ما همراه باشید.
 

کتاب هایی که باید در خانه داشته باشید

کتاب هایی که باید در خانه داشته باشید
خواندن کتاب‌هایی که تمام دنیا آن‌ها را ستایش کرده‌اند بدون شک تجربه خوبی خواهد بود. مطالعه و کتابخوانی یکی از بهترین عاداتی است که هر فرد می‌تواند در زندگی داشته باشد. به همین علت هم ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله از سایت مهرگیفت، تعدادی از برترین کتاب هایی را که باید در خانه داشته باشید را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشد.
 
 

روزه داری در آیین نهج البلاغه

روزه داری در آیین نهج البلاغه
ماه مبارک رمضان ارزشمندترین مقطع زمانی در طول سال است که خداوند روزه گرفتن را بر مسلمین واجب نموده است و بر اساس احادیث نبوی هر عبادت در این ماه ثواب هفتصد برابر نسبت به سایر ماه ها دارد. اوج این عظمت را می توان در شب قدر مشاهده نمود که قرآن آن را برتر و بهتر از هزار ماه دانسته است، از این رو شناخت اهمیت و ارزش این ماه برای آمادگی روحی بسیار ضروری است. این مقاله از سایت مهرگیفت بر آن است تا ضمن بیان ویژگی ها و ارزش و قداست رمضان، به بررسی آیین روزه داری در نهج البلاغه بپردازد.
 
چاپ یادبود بر روی قرآن و مفاتیح
بسته 5جلدی
شعار فروش
تخفیف عمده 50درصد
پشتیبانی و مشاوره
سلام ! برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.