روزه داری در آیین نهج البلاغه

روزه داری در آیین نهج البلاغه
ماه مبارک رمضان ارزشمندترین مقطع زمانی در طول سال است که خداوند روزه گرفتن را بر مسلمین واجب نموده است و بر اساس احادیث نبوی هر عبادت در این ماه ثواب هفتصد برابر نسبت به سایر ماه ها دارد. اوج این عظمت را می توان در شب قدر مشاهده نمود که قرآن آن را برتر و بهتر از هزار ماه دانسته است، از این رو شناخت اهمیت و ارزش این ماه برای آمادگی روحی بسیار ضروری است. این مقاله از سایت مهرگیفت بر آن است تا ضمن بیان ویژگی ها و ارزش و قداست رمضان، به بررسی آیین روزه داری در نهج البلاغه بپردازد.
 

منزلت سوره قدر

منزلت سوره قدر
سوره قدر یکی از سوره‌های مکی در قرآن کریم است که نود و هفتمین سوره با ۵ آیه در جزء سی است. این سوره عظیم الشان در شب قدر بر قلب مبارک پیامبر اکرم (ص) نازل شده است که به عظمت این شب اشاره می‌کند، زیرا شب قدر دارای ارزشی بهتر و برتر از هزار ماه در سال است. فضایل خواندن سوره قدر را از زبان پیامبران در سایت مهرگیفت بشنوید:

معرفی مراکز فروش قرآن نفیس در تهران

معرفی مراکز فروش قرآن نفیس در تهران

برای خرید قرآن نفیس اولین اقدام بعد از تصمیم به خرید ،جستجوی مراکز فروش قرآن نفیس خواهد بود. هنگامی که صحبت از کتاب نفیس، قرآن نفیس و یا قرآن عروس به میان می آید شناخت مراکز فروش معتبر بسیار پراهمیت تر خواهد بود چرا که برای انتخاب یک کتاب نفیس و لوکس، دقت در جزئیات ظاهری کتاب اهمیت ویژه ای خواهد داشت و اصولا خریدارن برای اطمینان از خرید خود، خواهان بررسی آن از نزدیک خواهند بود. بنابراین برای پیدا کردن اینگونه مراکز فروش قرآن نفیس باید کمی زمان بیشتری صرف کنیم.

در این مطلب از مهرگیفت به معرفی مراکزفروش قرآن نفیس در تهران خواهیم پرداخت تا بتوانید با در دست داشتن لیستی از مراکز فروش در سریع ترین زمان قرآن نفیس مورد نظر خود را بیابید و نسبت به خرید آن اقدام نمایید. پس در ادامه با ما همراه باشید.
 

فضیلت و برکات سوره ملک

فضیلت و برکات سوره ملک
هدف اصلی سوره ملک را بیان عمومیت ربوبیت خدا برای تمام عالم و انذار به معاد دانسته‌اند. این سوره با تحسین خداوند در مورد فرمانروایی و حاکمیت و قدرت مطلقه او آغاز می‌شود و در آیه دوم، آفرینش و مرگ و حیات را در جهت آزمایش الهی و انتخاب اصلح، ذکر می‌کند. فضیلت های سوره ملک را در سایت مهرگیفت مطالعه کنید. 

 

راهنمای انتخاب بهترین ترجمه قرآن

راهنمای انتخاب بهترین ترجمه قرآن
در دهه‏ هاى اخیر، ترجمه قرآن و رویکردهاى منتقدانه به آن با گسترش سریع و وسیعى رو به رو شده است. ولى آنچه این ترجمه قرآن را به چالش می کشد، مبهم بودن نوع و روش ترجمه و یکسان نبودن زبان علمى ناقد و مترجم است. این مقاله به بررسی انواع ترجمه قرآن می پردازد. باشد که این مقاله از سایت مهرگیفت راهنمای انتخاب بهترین ترجمه قرآن برای شما باشد.
چاپ یادبود بر روی قرآن و مفاتیح
بسته 5جلدی
شعار فروش
تخفیف عمده 50درصد
پشتیبانی و مشاوره
سلام ! برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.