معجزه سوره حمد در زندگی

معجزه سوره حمد در زندگی
قرآن سر تا سر دارای اعجاز در زندگی مادی و معنوی می باشد و قرائت آن شفابخش تمام بیماری ها و درماندگی ها است. در بین سوره های قرآن برخی از سوره ها از قدرت اعجاز بیشتری برخوردارند و تحولات زیادی را در زندگی افراد با ایمان به وجود می آورند. سوره حمد یکی از سوره های قرآن است که برای آن اثرات معجزه آسایی ذکر شده و دارای فضیلت بسیاری است. در سایت مهر گیفت همراه ما باشید. 
 

آثار و برکات صدقه از دیدگاه قرآن

آثار و برکات صدقه از دیدگاه قرآن
از نظر قرآن، بسیاری از مردم هنگامی متوجه آثار بسیار مهم و برکات صدقات می‌شوند که کار از کار گذشته است؛ یعنی وقتی از دنیا رحلت کرده و یا در هنگام احتضار و مرگ هستند و پرده‌ها کنار می‌رود و حقایق هستی را می‌بینند، در آن هنگام در می‌یابند که صدقه تا چه اندازه مهم و تاثیرگذار بوده است. در سایت مهرگیفت همراه ما باشید.
 

چه کنیم تا در نماز حواسمان پرت نشود؟

چه کنیم تا در نماز حواسمان پرت نشود؟
نماز، پرستش و اظهاربندگی به درگاه پروردگار یگانه است. اگر هنگام خواندن نماز، حضور قلب ندارید و یا حواستان متوجه جای دیگری می شود، پاسخ و توصیه آیت الله وحید خراسانی به این سوال که چه کنیم تا در نماز حواسمان پرت نشده و توجّه‌مان به خدای تعالی باشد را در سایت مهرگیفت بخوانید.

 

خطبه های مهم و مشهور نهج البلاغه

خطبه های مهم و مشهور نهج البلاغه
کتاب نهج البلاغه از گفته‌ها، نامه‌ها و نوشته‌ های حکیمانه امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) می باشد که به اخ‌ القرآن یعنی برادر قرآن معروف است. شخصی به نام سید رضی در اواخر قرن پنجم هجری قمری شروع به جمع آوری خطبه ها. نوشته ها و نامه های ایشان نموده و سپس در کتابی با عنوان نهج البلاغه تهیه و تدوین نمود. در این کتاب خطبه های مهم و مشهوری وجود دارد که برای هر شیعه ای که راه انبیاء و معصومین را ادامه می دهد. خواندنش برای آن ها واجب است. این کتاب مانند قرآن دارای شیوایی و رسایی در کلام است. و بالاتر از آن به جز قرآن کتابی برای طریقت زندگی زیبا وجود ندارد.

اگر در خانه خود نهج البلاغه ندارید و دوست دارید یکی از آن ها را داشته و بخوانید. از انتشارات پیام مهر عدالت می توانید خریداری نمایید. 

 
چاپ یادبود بر روی قرآن و مفاتیح
بسته 5جلدی
شعار فروش
تخفیف عمده 50درصد
پشتیبانی و مشاوره
سلام ! برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.